Dagens

torsdag 19 februari 2009
Dagens
DAGENS VILL HA: En super rolig vecka i Idre från och med sön.
DAGENS KLÄDSEL: Blå jeans, vit koffta och en grönrandigt linne.
DAGENS FRISYR: Hästsvanns :P
DAGENS HÄNDELSE: Tittade på Desperate housewives och mycket mer.
DAGENS LÅT: The killers-Human
DAGENS PLANER: Har inga.
DAGENS SAKNAD: Kompisarna.
DAGENS DUMMASTE: Att jag inte städade på mitt rum som jag skulle.
DAGENS SJUKA: Peppar Peppar ta i trä säger jag bara.
DAGENS DROG: ben and jerrys glass. (Mumms)
DAGENS MIDDAG: Spagetti carbonara
DAGENS KRAM: Till alla mina kompisar och familjen.
DAGENS GODIS: Inget godis idag.
DAGENS HUMÖR: Piggelin.
DAGENS ORD: Atrioventrikulärknutan.
DAGENS ROLIGASTE: Atrioventrikulärknutan. (igen)
DAGENS KLOKA: Att jag inte har tittat på tv hela dagen.
DAGENS TOKIGASTE: Min låånga tunga.

1 kommentarer:

Marie sa...

Hi, hi låååååång tunga, japp det har du! Kanske du var orm i ditt förra liv ;-). P&K