Evig Vänskap

onsdag 17 december 2008
"Om mina tokiga kompisar"
Till Susanna (Sanna)
Susanna du är en glad och tokig tjej
som ääälskar hästar.
Du ställer upp och man har alltid roligt när man e med dig.
Du är en buusbra kompis.
Evig vänskap till dig <3
Till Nathalie
Natta vart ska jag börja,
du är en glad tjej som äger på att spela tennis.
Du gör god toast och jag kan verkligen inte leva utan dom eller dig.
När man e med dig så blir man glad x]
Evig vänskap <3
Till Ebba
Ebba, du är en super bra dansös och du är sprallig och glad.
Du ritar superduper bra och du är en pärla x]
Ebba du är bra på att pyssla och du är en riktig skådis.
Ebba du är en super bra kompis
Evig vänskap <3
Till Matilda
Matilda du är en rolig och glad tjej som ääälskar hästar.
Du är ett litet busfrö som alltid kommer på roliga saker att göra.
Du är bra på att designa i photoshop och du är bra på Franska.
Matilda evig vänskap <3
Till Linnea
Linnea du är en rolig tjej som är duktig på att leka skådis.
Du är bra på franska och en super duper bra kompis.
Du är rolig och glad.
Man kan alltid ha roligt när man e med dig.
Evig vännskap <3
Till Josefin
Josefin du är en häst tokig tjej som är duktig på mycket.
Du är snäll och glad och alltid omtänksam.
Du är duktig på att rida och vi har alltid kul tillsammans.
Josefin du är en duktig skådis och när du spelar din roll så är du verkligen proffsig.
Jossan evig vänskap <3
Till Malin
Malin du är en snäll och omtänksam person.
Du är en bra handboll och duktig på mycket.
Malin du är alltid snäll och ritar fint.
Malin du är gullig och glad som en kexchoklad.
Evig vänskap <3

5 kommentarer:

Sanna sa...

Nå!! Du med!! Om man lägger ihop alla fina ord!

Linnea sa...

vad gulligt!!! tack Fanny ! du ska också HA DEN ÄRAN!! hahaha att få alla dem dära orden!!

Nathalie sa...

Tack!! <3

Fanny:
Du är en gullig och rolig kompis.
När man behöver någon att luta sig mot finns du alltid där!

<33

maddo sa...

du skrev inte mig jag fattar du gillar inte mig jag e en dålig kompis :(

maddo sa...

varför?????